torsdag, februari 19, 2009

Jag har blivit något så utomordentligt fånigt som utmanad. Blogg-utmanad. Av Caroline.

Här är reglerna:
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Detta utspelar sig för nästan exakt ett år sedan, 18 februari 2008, på Söders Hjärta. Louise fyller år och firas med öl och stoj. I förgrunden ser vi undertecknad, berusad. I bakgrunden ser vi Jossan och Marte, räknandes mynt i syfte att bli berusade. Jag minns att jag var där med Clarion och Fredrik samt att ett par gula glasögonbågar, överdimensionerade i humorsyfte, förekom.

Jag utmanar (herregud) Niclas, Mickan, Chrillemusch, Bizzarodome, Extern och Neij.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar